Как изглежда един модерен офис?
UberDesk

Офисите вече не са това, което са били в миналото. Белите стени, белите флуресцентни светлини са заменени с цветни и нестандартни мебели. Все повече и повече бизнес мениджъри приемат идеята да направят офисната обстановка креативна и добронамерена. Защо е това? Основната причина е фактът, че добрата офис обстановка стимулира продуктивността и вдъхновява иновация.

Корпоративни гиганти като Гугъл, Фейсбук и Пиксар демонстрират същата стратегия и тя със сигурност е печеливша!

Кои са основните характеристики, които определят един офис като модерен?

От един офис се очаква той да бъде привлекателен, въздействащ и да кара служителите да се чувстват гъвкави и спокойни. По този начин те се стимулират да бъдат по-продуктини дори без да осъзнават това. Ако искаш да трансформираш офиса си в модерен офис, ето няколко неща, които трябва да се вземат под внимание:

  1. Отворени офис пространства – Работата в офиси без прегради е страхотен начин да накарате служителите да се чувстват на място, тъй като могат да работят в екип и също така мениджърите, понеже могат да наглеждат целия екип.
  2. Добронамерена рецепция – Това е първото нещо, което ще видят клиентите. Ето защо трябва при посрещането на рецепцията обстановката да бъде професионална и приятелска. Клиентите трябва да почувстват, че това е правилното място, което търсят и очакват да намерят.
  3. Пространствата трябва да са гъвкави – Както беше споменато, офисът трябва да изглежда вълнуващо , уникално, професионално и атрактивно. Инвестирай в най-новата офис екипировка! Купуването на предмети винаги включва харчене и много хорат вярват, че трябва да похарчиш много пари за за закупуването на ергономични мебели. Това вярване не е на 100% вярно. С малко усилие и подготовка можеш да направиш мъдра инвестиция, която да се изплати в бъдеще. Имай в предвид, че ергономията не е продукт а процес – процес на напасване на мебелите (включително инстроменти, работни станции, екипировка и среда) към работещите (и техните задачи) за намаляване на опасностите от травми и дискомфорт без това да пречи на продуктивността.
  4. Добавяне на предмети за допълнителна позитивност – Умните мениджъри знаят как да вдъхновяват и мотивират служителите си.

Защо инвестиция в ергономични мебели е добра инвестиция? Какви точно са ползите за бизнеса?

  • Намаляване на умората, объркването и напрежението
  • Средно 54% намаляване на болките в мускулите
  • Средно увеличаване на продуктивността с 42%
  • Увеличаване на изгорените калории – 50 допълнителни калории за час
  • Намален риск от затлъстяване, сърдечни болести, диабет, рак и депресия
  • Повече енергия, съсредоточеност, продуктивност, колаборация и креативност

Друг интересен факт е, че една трета от офис служителите биха желали компанията да им осигури ергономични места и 82% вярват, че ще бъдат по-продуктивни и концетрирани при употребата на такива. Това е ситуация, в която всеки печели. Служителите са по-щастливи, по-позитивни и здрави и фирмите спестяват пари за медицински разходи и пропуснати работни дни и в същото време се наслаждават на подем, поради по-голямата продуктивност и по-позитивните служители.

Затова, ако се включиш към революцията на повдигащите се бюра, ще станеш свитедел със сигурност колко по-добре се чувстваш и колко повече работа може да свършиш! Инвестирането в ергономични мебели е дълготрайна инвестиция – имай в предвид! Мисли за бъдещото развитие на компанията, взимайки правилните решения!

 

                                   

 

 

 

Последни 5 новини

Ергономичните бюра и упражнения

Ергономичните бюра и упражнения...

Вече обяснихме колко е важно за хората да имат ергономична р...

още...
Как изглежда един модерен офис?

Как изглежда един модерен офис?...

Офисите вече не са това, което са били в миналото. Белите ст...

още...
Какво е ергономично бюро?

Какво е ергономично бюро?...

Чувал ли си за ергономичните бюра? Ако не, нека ти дадем мал...

още...
Ергономия

Ергономия

Съществува научна дисциплина, която се занимава с подобряван...

още...

Други новини за UberDesk